Webmaster Ticaret Forumu E-Ticaret & Alışveriş Reklam Alışverişi Reklam Satış Nedir ?
Reklam Satış Nedir ?
Ruzgar
Reklam Satış Nedir ?
1
3491
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Konuyu Okuyanlar:6 Ziyaretçi
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Ruzgar Emektar Üye
******
Reklam Nedir?

Reklam, televizyon, gazete, radyo, billboard, dergi, sinema internet gibi mecralar aracılığıyla çeşitli mal, ürün ve hizmetlerin hedef kitlelere ve tüketicilere belirli bir ücret karşılığında tanıtılmasıdır. Bu işin ana unsurları; bir ücret karşılığında yapılması, tanıtım yaptıran firmalarınn belli olması, mal ürün ya da hizmetlerin tanıtımı yapılırken geniş hedef kitlelere ve tüketicilere hitap eden görsel işitsel ve yazılı medya araçlarının kullanılmasıdır.

Reklam tüketicilere mal ürün ve hizmetler ve bunların kullanımı hakkında ürünlerin nereden, nasıl, hangi fiyatlara alınabileceğı hakkında bilgi verir, tüketicilere doğru mal ve ürünü almaları için yol gösterir. İşletmelerin Pazar payını arttırmasında, marka değerlerinin yükselmesinde, yeni üretim politikalarının tesbitinde ve yatırımlarının yönlendirilmesinde önemli bir yardımcı unsurudur.

Başka bir tanımla reklam; Bir mal, ürün veya hizmete ilişkin bir mesajı çeşitli medya yöntemleri ile olarak hedef kitlelere tanıtmak için yapılan planlama ve eylemlerin tümüdür.

Tanıtım, sürekli yaratıcılık, sürekli yeni fikirler ve stratejiler gerektiren bir uygulama sanatıdır. Hedef kitlelerin ve tüketicilerin kullanmakta olduğu ve satın almayı alışkanlık haline getirdikleri bir ürün veya hizmetin akıllarda sürekli güncel tutulmasının ya da tüketicide bir başka markaya satış eğilimini yaratmak reklam yoluyla gerçekleşebilmektedir.

Tanıtıma çeşitli medya ortamları vasıtasıyla pazarlama faaliyetlerini kullanarak satış yapmakta diyebiliriz. Bütün tanıtım hizmetlerinin amacı firmaların Pazar payını ve satışlarını artırmaktır.

Tüm bu tanımları özetleyecek olursak; bir mal, ürün veya hizmetin tanıtılacağı pazarın ve tüketicilerin değerlendirilmesi için yapılacak araştırmalar, reklam hedefinin, harcamaların ve hedef kitleye verilecek mesajların tasarlanması, bütçe için kaynak planlaması, tasarımın ne zaman nasıl nerede, hangi ortamlar ile yapılacağı konusundaki stratejilerin tesbiti karar sürecindeki faaliyetlerin tamamıdır


PAZARLAMA ve REKLAM :
Stratejik Pazarlama kazanç için yöneltilmiş bir oktur.
Reklam ise entegre çözümlerle hedefi belirlemek ve hedefe yaklaşmaktır.

TASARIM, ORGANİZASYON, REKLAM HİZMETLERİ VE TANITIM İÇİN
HEDEFİNİZE YÖNELİK DOĞRU İLETİŞİM 7 ADIMDA GERÇEKLEŞİR.
1) Hedef kitle ve doğru reklam alanı tesbiti
2) Aktüel takip, güncel tasarımlar
3) Geniş ürün gamı
4) Hatasız ve zamanında teslimat
5) Kampanya yenileme ve yönlendirimleri (Farklı kazanç sistemleri)
6) Çözüm ortakları sunumu
7) Ölçümleme

1) HEDEF KİTLE VE DOĞRU REKLAM ALANI TESBİTİ :

Firmalar kurumsal kimlik bünyesinde pazarlama stratejisi yaratma zorunluluğundadırlar.
Hedef kitleye ulaşmak ancak, marka - reklam bütünleşmesi ile sağlanabilir.
Bu nedenle reklam kampanyası ya da reklam ürünleri sunumlarında; müşteri ve hedef
kitlesi arasında doğru reklam sloganları ve doğru reklam malzemeleriyle iletişim sağlanmalıdır.
Pazarlama iletişimi amaçlı kampanyalarda hedef tesbiti yapılmadan ve bu kitlelere ilişkin özellikler tüm detayları ile bilinmeden atılacak her adım, çalışmaların her ileri aşamasında yanılgılara ve dolayısıyla başarısızlığa neden olacaktır. Bu amaçla hedef kitlenin tarifi tüm iletişim sürecinin daha bilinçli yapılanmasını sağlayacaktır. Buna yönelik reklam ajansı çalışmaları; tarafımızdan profesyonelce yönlendirilerek pazarlama ve para kazanmak anlamında siz reklam verenler adına atılacak ilk adımdır.
Hedef kitle tesbitine bağlı uygulanacak ilan ve reklam hizmetleri; matbu evrak, site tasarım, promosyon ürünleri, digital baskı, tabela, açıkhava reklam hatta reklam panosu gibi birçok yan destek ile bütünleşmelidir. Hedef belirlenirken doğru seçim ancak bütün bu konulara hakimiyet sağlamış reklam ajansları ile mümkündür.

2) AKTÜEL TAKİP, GÜNCEL TASARIMLAR :

Yüksek kar amaçlayan ve fiyat rekabeti döngüsünden kurtularak farklı kulvarda yarışmayı seçen bir işletmenin mutlaka güncel grafik tasarımlara ve kreatif yaklaşıma açık olması gereklidir.
Misyonumuz çerçevesinde; reklamcı, en iyi reklam için, sektörel modayı yakından takip etmelidir. Bu sayede oluşacak, marka reklam döngüsünde sponsor bağlantı çoğu zaman gerektir. Daima fikir alışverişi içerisinde olduğumuz reklam firmaları ve çözüm ortaklarımız bize bu konuda tam destek vermektedirler.
Grafik tasarım, logo tasarımı, reklam pazarlama, açık hava reklam, matbuu evrak basım, matbaacılık hizmetleri, kurumsal kimlik ve reklam siteleri de bu aktüel takip içeriğinde yer almalıdır. Çünkü bu tanıtım hizmetlerinin kalitesi; bizim referansımız olmakla beraber, sizin ve firmanızın da kurumsal vizyonudur.
Güne ve şartlara uyumlu esnek ve aktüel takip ile beklenen kazanç gerçekleşecektir.

3) GENİŞ ÜRÜN GAMI :

İlk matbaa, Gutenberg'in klişeleri sayfalara dökmesiyle, tipo baskıdan letreset ve matrislere
uzanan bir evrime girmiştir. Matbaa tarihi bu buluş ile başlayıp; bilim ve teknolojinin
gelişimiyle Film, ofset matbaacılık ve CDP baskıya uzanan hatta günümüzde digital reklam ürünleriyle bütünleşen bir spekt oluşturmuştur.
Günümüzün teknoloji çizgisinde ; Site reklamı, markalaşma, kurumsal yapılanma, kampanya ya da tanıtım hizmetleri için reklam sloganları altında çalışma başlatılmalıdır. Tanıtım için çeşitlilik ve doğru reklam metinleri, hedef kitle ile iletişim de önemli bir başlangıçtır.
Bir reklam için beklenen başarı; kampanya tanıtımında kullanılacak tasarım ve basılı malzemelerin, gerekli miktar ve çeşitliliği ile sağlanabilir.
Bu reklam örnekleri içinde; marka - amblem ve logo tasarım, grafik tasarım, katalog tasarımı broşür hazırlama, sektörel dergi yada tanıtım Föy ve insertleri, el ilanı (flyer), Poster, Afişler, çeşitli eşantiyon ya da promosyon ürünleri ve hatta çağın gereği internet reklamcılığı önemli bir yer tutar.
Ayrıca kurumsal kimlik çerçevesinde; Antetli kağıt, Kartvizit tasarımı ve baskı, Torba zarf, A4 A3 föyler, cepli dosya, klasör, kartela, sticker etiket (çıkartma etiket), spiralli bloknot, ajanda, takvim, karton kutu, mukavva kutu, magnet, karton poşet, karton çanta ve diğer benzeri tüm basılı matbuu evraklar yanında; vinly baskı, branda baskı, kağıt baskı, poster baskı, bez afiş, folyo kesim, ışıklı - ışıksız yada neon tabela ve hatta totem tabela gibi dijital baskı hizmetleri de bünyemizde hazırlanmaktadır.
Genele yayılmış eski matbaacılık anlayışından uzak kalmak bu hizmeti verebilmek için şarttır.

4) HATASIZ VE ZAMANINDA TESLİMAT :

Zamanın sonsuz olmadığını ve üretimimizde en az para kadar tasarruf etmemiz gereken bir çarpan olduğunu biliyoruz. Bu nedenle; hatasız ve zamanında iş, kaliteli ürün kadar önemli bir argüman özelliği taşır.
Günden güne azalan üretim terminleri nedeniyle, iş teslimatları sektörde tam anlamıyla bir sıkıntı yaratmaktadır.Vitrin Reklam olarak, benzer altyapı ve kaliteye sahip diğer işletmelerden farkımız; modern baskı tekniklerimizi ve tecrübemizi internet yardımı ile bütünleştirerek hizmet sürecimizi optimum değerlerde kısaltarak tamamlamak ile açıklanabilir.
Matbaacı yada reklamcılar için; müşteri odaklı ve hızla gelişen bu sektörde, kaliteyii zamanında teslimat ile birleştirerek bu misyonu üstlenebilmek en önemli gerekliliktir.


5) KAMPANYA YENİLEME VE YÖNLENDİRİMLERİ (FARKLI KAZANÇ SİSTEMLERİ) :

Müşterilerimiz adına sürekli aksiyon ve yenilik arayışı içerisinde olan ve bunun bilincinde çalışan firmamız için, kampanya ve tanıtımlarda devamlılık esastır. Bu bağlamda gerekli yenileme ve yönlendirmeler daima entegre pazarlama iletişimi çözümleri sunularak devam eder. Genel strateji, sürekliliği olan reklam faaliyetleri olmalıdır.
Medya ilişkileri, etkinlik projelendirmesi, stratejik pazarlama, sponsorluk araştırılması, promosyon çalışmaları, fuar katılımları organizasyonu ile basılı ve görsel reklam hizmetleri; tamamen farklı kazanç sistemleri yaratabilmek adına her kurumsal firma için şarttır.
Her türlü piyasa koşuluna rağmen ucuz olanın ''kalitesiz '' olacağı görüşü ise yanıltıcıdır.
Amacımız, müşterilerimize sürekli birşey pazarlamak ve para kazanmak değil, onlarla doğru iletişimi kurabilmek ve birlikte kazanç sağlamaktır.

6) ÇÖZÜM ORTAKLARI SUNUMU :

Medya planlama ve araştırma, medya satın alma (gazete ilan, dergi ilan v.s), açık hava reklam afişleri, malzeme, uygulama, creative tasarım, imaj, markalaşma, kurumsallaşma, fotoğraf çekimi, manken ve ajans bağlantıları konuları ile ilgili gerektiği her durumda müşterisini yönlendirebilen bir işleve sahip durumdayız.
Müşterimize çözüm ortaklarımızın direkt sunumu, aramızda daha güçlü bağların kurulmasını sağlamıştır.
Basım ve sonrasını da içeren tüm matbu yada dijital işler için, grafiker, fotoğrafçı yada diğer reklam ajansları ile iletişim bağı kurabiliriz. Bizce önemli olan sorunun çözümünü en hızlı ve en ucuz şekilde yaratabilmektir. Bunun için kendimize ve müşterimize doğru soruları sorarak yola çıkıyoruz. Çünkü doğru soru sormak en az doğru cevap vermek kadar ustalık ister.
İyi reklamcı aynı zamanda iyi matbaacı olabilmeli ve çıkabilecek olumsuzlukları önceden ortadan kaldırabilmelidir.

7) ÖLÇÜMLEME :

Belirlenemeyen değerler iyileştirilemez. Reklam ve tüm iletişim çabalarının geri dönüşünü ölçümlemek bize izlediğimiz veya izleyeceğimiz yolun doğrultusunu gösterecektir. Staratejik iletişim planlamasının en son ayağı olan ölçümleme, hedeflenen noktaya yönelik iletişim çalışmalarının yeni başlangıç noktasıdır.

TASARIM, ORGANİZASYON, REKLAM HİZMETLERİ VE TANITIM İÇİN
HEDEFİNİZE YÖNELİK DOĞRU İLETİŞİM 7 ADIMDA GERÇEKLEŞİR.
1) Hedef kitle ve doğru reklam alanı tesbiti
2) Aktüel takip, güncel tasarımlar
3) Geniş ürün gamı
4) Hatasız ve zamanında teslimat
5) Kampanya yenileme ve yönlendirimleri (Farklı kazanç sistemleri)
6) Çözüm ortakları sunumu
7) Ölçümleme


[Resim: pazarlama-teknikleri.JPG]
Mesaj Değerlendirme
Cevapla
Yeyüzünün en zor mesleği insanlarla uğraşmaktır.!   

                                                                                                                                                           [Resim: 20080525141425950.gif]
                                            [Resim: 513.gif]
nurgül Ziyaretçi
    Geribildirim Puanı: (0)
     
(22-03-2016, Saat: 16:32)Ruzgar Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Reklam Nedir?   

Reklam, televizyon, gazete, radyo, billboard, dergi, sinema  internet gibi mecralar aracılığıyla çeşitli mal, ürün ve hizmetlerin hedef kitlelere ve tüketicilere belirli bir ücret karşılığında tanıtılmasıdır. Bu işin ana unsurları; bir ücret karşılığında yapılması, tanıtım yaptıran firmalarınn belli olması, mal ürün ya da hizmetlerin tanıtımı yapılırken geniş hedef kitlelere ve tüketicilere hitap eden görsel işitsel ve yazılı medya  araçlarının kullanılmasıdır.

Reklam tüketicilere mal ürün ve hizmetler ve bunların kullanımı hakkında ürünlerin nereden, nasıl, hangi fiyatlara alınabileceğı hakkında bilgi verir, tüketicilere doğru mal ve ürünü almaları için yol gösterir. İşletmelerin Pazar payını arttırmasında, marka değerlerinin yükselmesinde, yeni üretim politikalarının tesbitinde ve yatırımlarının yönlendirilmesinde önemli bir yardımcı unsurudur.

Başka bir tanımla reklam; Bir mal, ürün veya hizmete ilişkin bir mesajı çeşitli medya yöntemleri ile olarak hedef kitlelere tanıtmak için yapılan planlama ve eylemlerin tümüdür.

Tanıtım, sürekli yaratıcılık, sürekli yeni fikirler ve stratejiler gerektiren bir uygulama sanatıdır. Hedef kitlelerin ve tüketicilerin kullanmakta olduğu ve satın almayı alışkanlık haline getirdikleri bir ürün veya hizmetin akıllarda sürekli güncel tutulmasının ya da tüketicide bir başka markaya satış eğilimini yaratmak reklam yoluyla gerçekleşebilmektedir.

Tanıtıma çeşitli medya ortamları vasıtasıyla pazarlama faaliyetlerini kullanarak satış yapmakta diyebiliriz. Bütün tanıtım hizmetlerinin amacı firmaların Pazar payını ve  satışlarını artırmaktır.

Tüm bu tanımları özetleyecek olursak; bir mal, ürün veya hizmetin tanıtılacağı pazarın ve tüketicilerin değerlendirilmesi için yapılacak araştırmalar, reklam hedefinin, harcamaların ve hedef kitleye verilecek mesajların tasarlanması, bütçe için kaynak planlaması, tasarımın ne zaman nasıl nerede, hangi ortamlar ile  yapılacağı konusundaki stratejilerin tesbiti karar sürecindeki faaliyetlerin tamamıdır 


PAZARLAMA ve  REKLAM :
Stratejik Pazarlama kazanç için yöneltilmiş bir oktur.
Reklam ise entegre çözümlerle hedefi belirlemek ve hedefe yaklaşmaktır.

TASARIM, ORGANİZASYON, REKLAM HİZMETLERİ VE TANITIM İÇİN
HEDEFİNİZE YÖNELİK DOĞRU İLETİŞİM  7 ADIMDA GERÇEKLEŞİR.
1) Hedef kitle ve doğru reklam alanı tesbiti
2) Aktüel takip, güncel tasarımlar
3) Geniş ürün gamı
4) Hatasız ve zamanında teslimat
5) Kampanya yenileme ve yönlendirimleri (Farklı kazanç sistemleri)
6) Çözüm ortakları sunumu
7) Ölçümleme

1) HEDEF KİTLE VE DOĞRU REKLAM ALANI TESBİTİ :

Firmalar  kurumsal  kimlik  bünyesinde  pazarlama  stratejisi  yaratma  zorunluluğundadırlar.
Hedef kitleye ulaşmak ancak, marka - reklam bütünleşmesi ile sağlanabilir.
Bu nedenle reklam kampanyası ya da reklam ürünleri sunumlarında; müşteri ve hedef
kitlesi arasında doğru reklam sloganları ve doğru  reklam malzemeleriyle iletişim sağlanmalıdır.
Pazarlama iletişimi amaçlı kampanyalarda hedef tesbiti yapılmadan ve bu kitlelere ilişkin özellikler tüm detayları ile bilinmeden atılacak her adım, çalışmaların her ileri aşamasında yanılgılara ve dolayısıyla başarısızlığa neden olacaktır. Bu amaçla hedef kitlenin tarifi tüm iletişim sürecinin daha bilinçli yapılanmasını sağlayacaktır. Buna yönelik reklam ajansı çalışmaları; tarafımızdan profesyonelce yönlendirilerek pazarlama ve para kazanmak anlamında siz reklam verenler adına atılacak ilk adımdır.
Hedef kitle tesbitine bağlı uygulanacak ilan ve reklam hizmetleri; matbu evrak, site tasarım, promosyon ürünleri, digital baskı, tabela, açıkhava reklam hatta reklam panosu gibi birçok yan destek ile bütünleşmelidir. Hedef belirlenirken doğru seçim ancak bütün bu konulara hakimiyet sağlamış reklam ajansları ile mümkündür.

2) AKTÜEL TAKİP,  GÜNCEL TASARIMLAR :

Yüksek kar amaçlayan ve fiyat rekabeti döngüsünden kurtularak farklı kulvarda yarışmayı seçen bir işletmenin mutlaka güncel grafik tasarımlara ve kreatif yaklaşıma açık olması gereklidir.
Misyonumuz çerçevesinde; reklamcı, en iyi reklam için, sektörel modayı yakından takip etmelidir. Bu sayede oluşacak, marka reklam döngüsünde sponsor bağlantı çoğu zaman gerektir. Daima fikir alışverişi içerisinde olduğumuz reklam firmaları ve çözüm ortaklarımız  bize  bu konuda tam destek vermektedirler.
Grafik tasarım, logo tasarımı, reklam pazarlama, açık hava reklam, matbuu evrak basım, matbaacılık hizmetleri, kurumsal kimlik ve reklam siteleri de bu aktüel takip içeriğinde yer almalıdır. Çünkü bu tanıtım hizmetlerinin kalitesi; bizim referansımız olmakla beraber, sizin ve firmanızın da kurumsal vizyonudur.
Güne ve şartlara uyumlu esnek ve aktüel takip ile beklenen kazanç gerçekleşecektir.

3) GENİŞ ÜRÜN GAMI :

İlk matbaa, Gutenberg'in klişeleri sayfalara dökmesiyle,  tipo baskıdan  letreset ve matrislere
uzanan bir evrime girmiştir. Matbaa tarihi bu buluş ile başlayıp; bilim ve teknolojinin
gelişimiyle Film, ofset matbaacılık ve CDP baskıya uzanan hatta günümüzde digital reklam ürünleriyle bütünleşen bir spekt oluşturmuştur.
Günümüzün teknoloji çizgisinde ; Site reklamı, markalaşma, kurumsal yapılanma, kampanya ya da tanıtım hizmetleri için reklam sloganları altında çalışma  başlatılmalıdır. Tanıtım için çeşitlilik ve doğru reklam metinleri, hedef kitle ile iletişim de önemli bir başlangıçtır.
Bir reklam için beklenen başarı; kampanya tanıtımında kullanılacak tasarım ve basılı malzemelerin, gerekli miktar ve çeşitliliği ile sağlanabilir.
Bu reklam örnekleri içinde; marka  - amblem ve logo tasarım, grafik tasarım, katalog tasarımı broşür hazırlama, sektörel dergi yada tanıtım Föy ve insertleri, el ilanı (flyer), Poster, Afişler, çeşitli eşantiyon ya da promosyon ürünleri ve hatta çağın gereği internet reklamcılığı önemli bir yer tutar.
Ayrıca kurumsal kimlik çerçevesinde; Antetli kağıt, Kartvizit tasarımı ve baskı, Torba zarf, A4 A3 föyler, cepli dosya, klasör, kartela, sticker etiket (çıkartma etiket), spiralli bloknot, ajanda, takvim, karton kutu, mukavva kutu, magnet, karton poşet, karton çanta ve diğer benzeri tüm basılı matbuu evraklar yanında; vinly baskı, branda baskı, kağıt baskı, poster baskı, bez afiş, folyo kesim, ışıklı - ışıksız yada neon tabela ve hatta totem tabela gibi dijital baskı hizmetleri de  bünyemizde hazırlanmaktadır.
Genele yayılmış  eski matbaacılık anlayışından uzak kalmak bu hizmeti verebilmek için şarttır.

4) HATASIZ VE ZAMANINDA TESLİMAT :

Zamanın sonsuz olmadığını ve üretimimizde en az para kadar tasarruf etmemiz gereken bir çarpan olduğunu biliyoruz. Bu nedenle; hatasız ve zamanında iş, kaliteli ürün kadar önemli bir argüman özelliği taşır.
Günden güne azalan üretim terminleri nedeniyle, iş teslimatları sektörde tam anlamıyla bir sıkıntı yaratmaktadır.Vitrin Reklam olarak, benzer altyapı ve kaliteye sahip diğer işletmelerden farkımız; modern baskı tekniklerimizi ve tecrübemizi internet yardımı ile bütünleştirerek  hizmet  sürecimizi  optimum değerlerde kısaltarak tamamlamak ile açıklanabilir.
Matbaacı yada reklamcılar için; müşteri odaklı ve hızla gelişen bu sektörde, kaliteyii zamanında teslimat ile birleştirerek bu misyonu üstlenebilmek en önemli gerekliliktir.


5) KAMPANYA YENİLEME VE YÖNLENDİRİMLERİ (FARKLI KAZANÇ SİSTEMLERİ) :

Müşterilerimiz adına sürekli aksiyon ve yenilik arayışı içerisinde olan ve bunun bilincinde çalışan firmamız için, kampanya ve tanıtımlarda devamlılık esastır. Bu bağlamda gerekli yenileme ve yönlendirmeler daima entegre pazarlama iletişimi çözümleri sunularak devam eder. Genel strateji, sürekliliği olan reklam faaliyetleri olmalıdır.
Medya ilişkileri, etkinlik projelendirmesi, stratejik pazarlama, sponsorluk araştırılması, promosyon çalışmaları, fuar katılımları organizasyonu ile basılı ve görsel reklam hizmetleri; tamamen  farklı kazanç sistemleri yaratabilmek adına her kurumsal firma için şarttır.
Her türlü piyasa koşuluna rağmen ucuz olanın ''kalitesiz '' olacağı görüşü ise yanıltıcıdır.
Amacımız, müşterilerimize sürekli birşey pazarlamak ve para kazanmak değil, onlarla doğru iletişimi kurabilmek ve birlikte kazanç sağlamaktır.

6) ÇÖZÜM ORTAKLARI SUNUMU :

Medya planlama ve araştırma, medya satın alma (gazete ilan, dergi ilan v.s), açık hava reklam afişleri, malzeme, uygulama, creative tasarım, imaj, markalaşma, kurumsallaşma, fotoğraf çekimi, manken ve ajans bağlantıları konuları ile ilgili gerektiği her durumda müşterisini yönlendirebilen bir işleve sahip durumdayız.
Müşterimize çözüm ortaklarımızın direkt sunumu, aramızda daha güçlü bağların kurulmasını sağlamıştır.
Basım ve sonrasını da içeren tüm matbu yada dijital işler için, grafiker, fotoğrafçı yada diğer reklam ajansları ile iletişim bağı kurabiliriz. Bizce önemli olan sorunun çözümünü en hızlı ve en ucuz şekilde yaratabilmektir. Bunun için kendimize ve müşterimize doğru soruları sorarak yola çıkıyoruz. Çünkü doğru soru sormak en az doğru cevap vermek kadar ustalık ister.
İyi reklamcı aynı zamanda iyi matbaacı olabilmeli ve çıkabilecek olumsuzlukları önceden ortadan kaldırabilmelidir.

7) ÖLÇÜMLEME :

Belirlenemeyen değerler iyileştirilemez. Reklam ve tüm iletişim çabalarının geri dönüşünü ölçümlemek bize izlediğimiz veya izleyeceğimiz yolun doğrultusunu gösterecektir. Staratejik iletişim planlamasının en son ayağı olan ölçümleme, hedeflenen noktaya yönelik iletişim çalışmalarının yeni başlangıç noktasıdır.

TASARIM, ORGANİZASYON, REKLAM HİZMETLERİ VE TANITIM İÇİN
HEDEFİNİZE YÖNELİK DOĞRU İLETİŞİM  7 ADIMDA GERÇEKLEŞİR.
1) Hedef kitle ve doğru reklam alanı tesbiti
2) Aktüel takip, güncel tasarımlar
3) Geniş ürün gamı
4) Hatasız ve zamanında teslimat
5) Kampanya yenileme ve yönlendirimleri (Farklı kazanç sistemleri)
6) Çözüm ortakları sunumu
7) Ölçümleme   


[Resim: pazarlama-teknikleri.JPG]
300tl Kazanma Taktiği Paranız Anında Hesabınızda: https://bit.ly/3y2ChVf


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Siteme Reklam elennon 2 4,639 27-04-2021, Saat: 00:10
Son Yorum: musk

Hızlı Menü: